مریم عذراء(مسیحیت شناسی)

تحقیقی در مورد مسیحیت ،یهود،کتاب مقدس و تاریخ

مریم عذراء(مسیحیت شناسی)

تحقیقی در مورد مسیحیت ،یهود،کتاب مقدس و تاریخ

مریم عذراء(مسیحیت شناسی)

عیسی مسیح علیه السلام
قال انی عبد الله اتانی الکتاب و جعلنی نبیا
من بنده خدا هستم .اوبه من کتاب آسمانی داده و من را پیامبر قرار داده است مریم 30

گروه فرق و ادیان (پژوهشی در مسیحیت)
تخصصی مسیحیت
مسئول وبلاگ:علی نوربخش
ایمیل:christianity74@gmail.com

پیوندها
چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶ ب.ظ

خرافات کتاب مقدس (قسمت اول)

آیا پیروان مسیح گوسفند اند !؟
مطمئن هستیم که خوانندگان ، چه مومنان و چه ملحدان ، با دیدن تیتر این مقاله ، می خواهند انتقاد کنند که چرا فحش و ناسزا میگویید و چرا توهین میکنید !؟ که به همگان اطمینان میدهم که بعد از اتمام مطالعه این نوشته نظر دیگری خواهند داشت !
من به مسیحیان ...

آیا پیروان مسیح گوسفند اند !؟
مطمئن هستیم که خوانندگان ، چه مومنان و چه ملحدان ، با دیدن تیتر این مقاله ، می خواهند انتقاد کنند که چرا فحش و ناسزا میگویید و چرا توهین میکنید !؟ که به همگان اطمینان میدهم که بعد از اتمام مطالعه این نوشته نظر دیگری خواهند داشت !
من به مسیحیان توهین نمیکنم ، بلکه کتاب مقدسشان است که به آنها توهین کرده است و صفت گوسفند را به آنها داده است .  بر عکس ، هدف از این نوشته این است که بگوید انسانها گوسفند نیستند . این کتاب نامقدس است که انسانها را گوسفند می خواند و این چنین آنها را خطاب می کند .
من پشت تمام ادعاهایم دلیلهای محکمی دارم .
برای اثبات اینکه عیسی پیروانش را گوسفند خطاب کرده است مراجعه می کنیم به همین کتاب نامقدس ! در بخش پایانی عهد جدید ، انجیل متی قسمت " بازگشت به زمین در آخر زمان " عیسی به پیروانش می گوید :
" هنگامی که من مسیح موعود با شکوه و جلال خود و همراه با تمام فرشتگانم بیایم  آنگاه بر تخت با شکوه خود خواهم نشست  . سپس تمام قوم های روی زمین در مقابل من خواهند ایستاد  و من ایشان را از هم جدا خواهم کرد .همانطور که یک چوپان گوسفندان و بزان را از هم جدا می کند !  گوسفندان را در طرف راستم قرار میدهم و بز ها را در طرف چپم !  آنگاه به عنوان پادشاه به کسانی که در طرف راست منند ، خواهم گفت بیایید عزیزان  من !! "
پس دیدید که این کتاب نامقدس است که به مسیحیان ساده دل لقب گوسفند می دهد . ما به مسیحیان میگوییم که شما انسان هستید ، شان و مقام انسانی خود را دریابید و اجازه ندهید که کسی چنین جسارتی کند و شما را گوسفند خطاب کند . گوسفند حیوانی است که از قدرت تفکر عاجز است . و به نفهمی مشهور است و این صفت را برای دشنام دادن به کسی که هیچ نمیفهمد بکار میبرند.
کتاب مقدس و حامیان آن شما را گوسفند می خواهند ، می خواهند شما نادان باشید چشم و گوش بسته به آن همه خرافات ایمان داشته باشید و بدون تفکر و تعقل پیروی کنید . می خواهد گوسفند باشید که فکر نکنید ، که مبادا انتقاد کنید ، انتقاد کنید به آنهمه خرافاتی که طی گذشت صد ها سال بر مغز های شما تحمیل شده است .

آخر تا کی !؟
آیا نمی خواهید به هویت انسانی خود بر گردید و انسان باشید ؟ دست از این خرافه ها بردارید . از هیچ چیز نترسید ،  از تفکر ، از انتقاد و اعتراض بر علیه آن خرافه ها نترسید ، به خود بیایید ، خود را باور کنید که یک انسان دارای فهم و شعور و قدرت تصمیم گیری هستید ، نه گوسفندی که چشم و گوش بسته فقط از چوپانش  پیروی می کند .
آخر کمی روی آن چرندیات و خرافاتی که در کتاب مقدس آمده است فکر کنید .
بنا داریم که از این پس به خرافات کتاب مقدس بپردازیم .


برگرفته از سایت محاکمه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۰
مسیحیت تبشیری

خرافات کتاب مقدس

نظرات  (۱)

سلام
بهتر نیست بجای فقط پیدا کردن خرافات در کتاب مقدس و نامقدس خواندن آن کمی هم دنبال مشترکات این کتاب  با قرآن باشیم و کمتر تعصبی برخورد کنبم
منم مسلمانم و در انجیل حرفهای زیادی دیدم که شباهت خیلی زیادی به قرآن داشته و لذت بردم از اینکه کتابهای الهی در غیر تحریفات اینقدر متفق اللقولند
با اینگونه تند نقد کردن فقط یک سری متحجر متعصب خوشحال میشند و صرفا از کوبیدن ادیان دیگر احساس لذت میکنند 
پاسخ:

سلام بزرگوار

حرف شما متین است . خرافاتی که اشاره شده اولا برگرفته از سایت معتبر محاکمه است

ثانیا  خرافات در اسلام  ما هم بسیار وارد شده از طریق بدعت ،تحریف،جعل احادیث و.....

اینکه خرافات کتاب مقدس دارد دلیل بر مشترک بودن است .

ثالثا شما بخش بشارت منجی منجمله در کتب یوحنا 1،یوحنا7،اشیاءنبی و سفر تثنیه را در همین وبلاگ که گماشته ایم ببیندید منجمله (پیامبر نور امت،پیامبر و جنگ بدر ،بشارت پیامبر ،و........)

رابعا:خود قران کریم میفرماید (قال انی عبد الله اتانی الکتاب و جعلنی نبیا ،من بنده خدا هستم .اوبه من کتاب آسمانی داده و من را پیامبر قرار داده است مریم30)

خوب جواب خرافه تثلیت را داده خداوند تبارک و تعالی  و دعوت به تحدی کرده یعنی اینکه ما ادعا داریم دین ما حق  است نه دیگران

فکر کنم این دلایل کافی باشد


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی