مریم عذراء(مسیحیت شناسی)

تحقیقی در مورد مسیحیت ،یهود،کتاب مقدس و تاریخ

مریم عذراء(مسیحیت شناسی)

تحقیقی در مورد مسیحیت ،یهود،کتاب مقدس و تاریخ

مریم عذراء(مسیحیت شناسی)

عیسی مسیح علیه السلام
قال انی عبد الله اتانی الکتاب و جعلنی نبیا
من بنده خدا هستم .اوبه من کتاب آسمانی داده و من را پیامبر قرار داده است مریم 30

گروه فرق و ادیان (پژوهشی در مسیحیت)
تخصصی مسیحیت
مسئول وبلاگ:علی نوربخش
ایمیل:christianity74@gmail.com

پیوندها

مسیحیت تبشیری علاوه بر تبلیغ چهره به چهره با بیش از 800 شبکه ماهواره ای با زبان های گوناگون و بیش از ده ها هزار سایت می کوشد تا مخاطبین بیشتری را جذب مسیحیت صهیونیستی نماید.

به گزارش مرکز خبرحوزه،حجت الاسلام محمد کاشانی، پدر نشست علمی «مسیحیت و شیوه های نوین فعالیت آنان در جهان اسلام» که در سالن شهید مطهری مجتمع آموزش عالی فقه(حجتیه) قم برگزارشد،اظهارداشت: داستان غم انگیز افراطی گرایی که در اشکال مختلف بنیان ادیان را می سوزاند، برگرفته از احساسات مردم می‌باشد.

وی با اشاره به افراطی گری در ادیان مختلف، افزود: افراطی گرایی در اسلام در شکل وهابیت و در مسیحیت گرو‌ه‌های افراطی تبشیری و در یهود هم به شکل یهودی های صهیونیزم بروز پیدا کرده است.

استاد مرکزتخصصی ادیان  و مذاهب، جریان تبشیری را جزء پیش قراولان استعماردانسته و گفت: روح استعمارگری غرب در کالبد جدید مسیحیت تبشیری، به فعالیت گسترده در کشورهای مختلف دست می زند که می توان  آثار تخریبی این گروه‌ها را درجای جای کشور های مختلف مشاهده کرد.

حجت الاسلام کاشانی تصریح کرد: برای شناسایی مسیحیت صهیونیزم از مسیحیت سنتی باید افکار آنها را نسبت به یهود بررسی کرد؛ چرا که بهترین روش برای شناسایی این گروه‌ها نزدیکی تفکر و اندیشه آنها به رژیم صهیونیستی است.

وی همچنین با اشاره به روح عصیان مسیحیت صهیونیزم ابراز داشت: مسحیت تبشیری با تکیه بر بنیاد های مسیحیت همسو با یهود و اعتقاد عمیق به کتاب مقدس و ترویج خرافه گرایی و ارتباط با فرشتگان بیشترین هجمه را از بعد روانی به مخاطبین خود وارد می آورد .

این محقق و پژوهشگر حوزوی اضافه کرد: مسیحیت تبشیری علاوه بر تبلیغ چهره به چهره با بیش از 800 شبکه ماهواره ای با زبان های گوناگون و بیش از ده ها هزار سایت می کوشد تا مخاطبین بیشتری را جذب مسیحیت صهیونیستی نماید.

حجت‌الاسلام کاشانی در ادامه با اشاره به یورش کشیش های مسیحی تبشیری به اسلام، خاطر نشان ساخت: بیشترین یورش کشیشان مسیحی به اسلام در بحث حجاب و احکام جهادی دین مقدس اسلام است؛ در حالی که در کتاب مقدس بار ها به کشتار دست جمعی مردم توسط یهودیان اشاره شده است و بیشترین حق کشی را در خصوص زنان بیان می کند.

وی در پایان گفت: مسیحیان تندرو افراطی در کشورهای افغانستان و آسیای شرقی با استفاده از تبلیغ چهره به چهره، در جذب خانواده ها به مسحیت نقش اساسی دارند؛ بنابراین طلاب و مبلغین غیرایرانی باید با هوشیاری نسبت به حوادث پیرامون خود همواره آگاهی کامل داشته باشند و مانع از گسترش مسیحیت صهیونیستی در جهان اسلام شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی