مریم عذراء(مسیحیت شناسی)

تحقیقی در مورد مسیحیت ،یهود،کتاب مقدس و تاریخ

مریم عذراء(مسیحیت شناسی)

تحقیقی در مورد مسیحیت ،یهود،کتاب مقدس و تاریخ

مریم عذراء(مسیحیت شناسی)

عیسی مسیح علیه السلام
قال انی عبد الله اتانی الکتاب و جعلنی نبیا
من بنده خدا هستم .اوبه من کتاب آسمانی داده و من را پیامبر قرار داده است مریم 30

گروه فرق و ادیان (پژوهشی در مسیحیت)
تخصصی مسیحیت
مسئول وبلاگ:علی نوربخش
ایمیل:christianity74@gmail.com

پیوندها

1- یادتان باشد قرار نیست عقیده کسی یک شبه عوض شود.


2- در بحث عصبانی نشوید. اگر عصبی می شوید بدانید که قدرت و علم کافی برای بحث کردن را ندارید.


3- به شخص مورد نظر حق دهید که مسلمان باشد. او در یک خانواده و جامعه با تفکرات خاصی رشد کرده است. حرف های شما خلاف تمام حرفهایی است که او در طول عمرش شنیده است.


4- از او سوال بپرسید. متکلم وحده نباشید. یادتان نرود شما آخوند بالای منبر نیستید. بحث را دو طرف کنید. به او اجازه دهید نظرش را بیان کند. این کمک می کند تا شما عقاید او را بهتر درک کرده و متوجه شوید باید بحث را به کدام سمت سوق دهید.


5- روی مسائل و تنه ی اصلی دین مانور دهید. بحث کردن راجب فرعیات دینی هیچ سودی ندارد. درخت را باید از ریشه ی اصلی خشکاند. می توانید به متن کتابهای اصلی و مقدس استناد کنید.


6- از این شاخه به آن شاخه نروید. سر یک موضوع کوچک بحث و نتیجه گیری کنید. قرار نیست شما در یک جلسه او را از همه چیز آگاه کنید.

7- در رابطه و بحث با مخاطب خود استمرار را حفظ کنید. و هر بار پس از یک بحث و گفتگو به او اجازه فکر کردن و کلنجار رفتن با خود بدهید.


8- هرگز توهین نکنید. فحش ندهید. او را به خاطر مذهبی بودنش مسخره نکنید. طوری رفتار نکنید که به او تلقین شود باید برای دینش در مقام دفاع برآید.


9- بعد از هر بحث و گفتگوی کوتاه، از او بپرسید آیا تا اینجا حرفهای شما را قبول داشته است؟ به دنبال نقاط مشترک بین خودتان بگردید. طوری رفتار کنید که او خود را نزدیک به شما بداند و نه نقطه مقابل شما.


10- برای بحث کردن به دنبال افراد مستعد بگردید. تاکسی جای خوبی برای بحث کردن نیست! افراد مستعد کسانی هستند که تقریبا سیاسی هستند و یا سیاست را دنبال می کنند. تحصیل کرده و یا امروزی هستند. به ماهواره ، اینترنت و چرخه آزاد اطلاعات دسترسی دارند و... برگرفته از مرثا
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۳
مسیحیت تبشیری

گمراهی مسلمانان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی